zaterdag 2 juni 2018

Dag 5 2 juni 2018

Van LORCA naar LOS ARCOS

Vandaag was een zeer rustige dag. Zeer lang alleen gestapt, van Lorca naar Los Arcos. Zeer mooie streek: Navarra.


Een badplaats
10 treden naar beneden in het ijskoude water


Los Arcos

















De aankomst in mijn albergue was wel zeer verrassend. Ik schoof aan aan de tafel om mij in te schrijven en de man achter de tafel zei in het Gents: "Ah Joe, ge zijt er. Ik had u verwacht. Jaja ik lees uw blog!" Ik viel achterover van verbazing. "Ik ben van De Pinte" zei hij "en iemand heeft mij gezegd dat je de camino aan het stappen was, en heeft mij uw blogadres gegeven." Mijn gastheer vandaag heet Philippe Schietse en woont in De Pinte op een vijfhonderd meter van ons. De Camino zit vol verrassingen.

Philippe naast mij
Morgen staat een tocht naar LogroƱo op het programma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Comments