zaterdag 9 juni 2018

Dag 12 9 juni 2018

Van Hontanas naar Boadilla del Camino


Ontbijt met Ursula en de anderen, maar die konden niet op de foto
Castrojeriz













Sint Jacob met het zwaard, aanvoerder van de Spaanse legers tegen de Moren.

Straks langs daar omhoog











Aan de andere kant van de tafelberg


The way to Santiago
met velden vol korenbloemen


Heel mooie tocht vandaag. Ik hoorde dat het deel tussen Burgos en León eentonig en zwaar zou worden maar dat valt erg mee. Het is natuurlijk niet snikheet, integendeel. Ideaal wandelweer.

De imposante brug over de rio Pisuerga

Onderweg ben ik een heel wijze madam uit Namen tegengekomen. Claire Colette. Ze schreef al twee boeken over haar ervaring en geeft lezingen. Ik hoop dat ik nog de kans krijg om te babbelen.



Blijkbaar heb ik vandaag in het streeknieuws van het Nieuwsblad gestaan. Mooi artikeltje. Voor de link zie de reactie van Jos op mijn verslag van gisteren.


YOGA time

… time


In onze Spaanse les leerden we over Orujo. Ik kon dus niet anders dan die lekkernij eens te proeven...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Comments