donderdag 21 juni 2018

Dag 24 21 juni 2018

Van A Fonsagrada naar Castroverde

Na een flink ontbijt ben ik vertrokken voor Castroverde.
Terug een dikke ochtendmist

Een stukje middeleeuwse camino?

De mist trekt langzaam op

Casa Miranda. Dat lijkt mij een goede plek om vanmiddag te eten.😊


Aangename bospaadjes
Ik zit al terug op een mooie hoogte
Casa Miranda! Hier gaan we iets eten.

Terug een mooie wandeldag. Niet zo warm als de voorbije dagen. Ik heb mijn nieuwe vrienden al achter mij gelaten. Alleen Ricardo is mij kunnen volgen. Nochtans bewonder ik Pierre (ik meen 71 jaar oud) die heel goed mee was, maar op de laatste beklimming is hij toch achterop geraakt.


Pierre

De laatste heuvels zijn nu achter de rug en ik denk in drie dagen in Santiago te zijn.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben morgen in Santoago, maar ik heb voldoende dagen voorsprong om nog tot Finisterre te stappen. 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Comments