woensdag 20 juni 2018

Dag 23 20 juni 2018

Van Ernes (Entralgo) naar A Fonsagrada 


Spek met eieren vanmorgen, een goeie koffie en fruitsap en we kunnen er weer tegenaan.

Deze stoere schipper heeft mij overgevaren.



Ik ben al tot boven de wolken geklommen!
 
Ben vertrokken op 250m hoogte en zit nu op bijna 1000m


Ik zit terug op de camino.


Ik heb een tortilla gegeten en een bier gedroken in de witte cafe. Het Caminogevoel is al helemaal terug.😊


A Fonsagrada ligt in de verte al te lonken.

Ik ben onderweg gestopt om te eten in de Cuatro Ventos. Heel lekker. Rijst met stukjes vlees als voorgerecht en lam met gebakken patatjes. 👍

Terug companie: Ricardo, Mark, Nathan, ik, Caroline , Kerstin. De meesten aten de specialiteit van het binnenland van Galicië: pulpo

Vanmorgen over het stuwmeer naar de overkant geroeid en meer dan 900m geklommen naar de bergpas naar A Fonsagrada. Even later kon ik aansluiten op de camino Primitivo en snel was het caminogevoel terug. Ik liep nog geen 5 minuten op de camino toen ik mensen leerde kennen die ik 's middags en 's avonds in een restaurant heb teruggezien.

Na bergpas naar Fonsagrada: Er hing zeer lang een wolkenlaag over het meer. Toen ik daar bovenuit steeg had ik een fascinerend zicht boven de wolken, onvergetelijk.

Ik heb een nieuwe caminomate: Kerstin.

Einddoel voor morgen is Castroverde, 30 km van hier.

4 opmerkingen:

Comments