dinsdag 19 juni 2018

Dag 22 19 juni 2018

Rustdag in Ernes

nvdr: Joe bouwt een rustdag in bij kennissen in Ernes maar stuurde ons toch foto's en commentaren.
 

Ochtendwandeling gemaakt met twee lieve dames.




De fruitsapkelder van Ribeiregas (bedrijfje van Ingeborg) bezocht.













De camino Primitivo lIgt links achter de bergen. Morgen gaat Ingeborg mij overzetten (met de veerboot) tot aan de witte huisjes en vandaar vertrek ik langs het pad omhoog.


Ingeborg is een kloeke madam. Nu en dan klust ze wat bij als dakwerker!


Vanmiddag heel lekker gegeten en gedronken.


In mijn caravan ben ik superman.  Nu een siësta. 😃

In Ernes herleeft het hippie-gevoel. Jonge koppels verdienen hun brood met fruitsap maken, brood bakken, als smid, pizza's bakken, enz.

Iedereen kent iedereen, er zijn geen geheimen. En iedereen helpt iedereen. Men doet zijn best om de meer dan 150 jaar oude huizen te restaureren en sfeervol in te richten.

Het was een zeer gemoedelijke rustdag. Morgen trek ik verder naar de Camino Primitivo.




Ik ben er zeker van dat in deze bakkerij de voorbije 100 jaar niets veranderd is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Comments