zondag 24 juni 2018

Dag 27 24 juni 2018

Van Ribadiso naar SANTIAGO de COMPOSTELA
Ik ben terug vertrokken.

Het belooft weer een warme zonnige dag te worden.

Veel pelgrims op dit stuk van de camino.

Sommige pelgrims laten een boodschap achter in de hoop dat hun maatje dat zal lezen.

Te vroeg voor een biertje. 😟

Ondertussen weet ik wat die kleine huisjes zijn. De maiskolven voor de kippen worden er bewaard. De platte stenen onderaan belette dat ratten binnendringen.

In de schaduw van de eucalyptusbossen.
Een populaire bezigheid langs de camino.

Terug prachtig weer vandaag. Mijn slaapplek was vandaag voorzien in Santiago. 42 km.
Mijn vrienden en vriendinnen van het eerste uur hebben laten weten dat ze ook vandaag aankwamen in Santiago. Wat een toeval. Het werd een prachtige avond. Artur vond een ideaal plekje om samen te eten en te drinken.
Heel bijzonder was dat Bastien, die mij in Parijs opmerkte, nu bijna een maand later, samen met mij aankomt in Santiago.
En ja, ik heb mijn eerste blaar! 😟
Maar Marta heeft die met veel liefde genaaid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Comments