zaterdag 30 juni 2018

Dag 33 30 juni 2018

Santiago de Compostela

Nvdr: het was gisteren te laat voor de officiële plichtplegingen en dus heeft Joe vandaag zijn pelgrimsoutfit opnieuw aangetrokken... Dit is meteen het laatste verslag van Joe's camino. Nu volgt er wat vakantie en een camino ontwenningskuur 😅.






Nog eens mijn pelgrimsuitrusting aangetrokken om mijn certificaat op te halen. Daarna de kathedraal bezocht met het graf van Sint-Jacob.










En een paar obligate foto's gemaakt aan de kathedraal.

Het graf van Sint-Jacob.

Mijn certificaat.

Met mijn certificaat voor de kathedraal.

Nabeschouwing …

Het stappen, in zon, regen en wind, de prachtige landschappen, de intieme gesprekken, de diepe vriendschappen, het weerzien van Ingeborg en het ervaren van het leven in Ernes, het verbonden gevoel met de camino-gemeenschap, de imposante kathedralen en de verrassende gebeurtenissen maakten van de tocht een onbeschrijfelijke en onvergetelijke ervaring. Ik ben iedereen ontzettend dankbaar die meewerkte om dit voor mij mogelijk te maken, vooral mijn lief vrouwtje Rita die mij steunde maar mij moest missen en Danny voor het bijhouden van mijn blog. Die blog heeft ook enkele verrassende gebeurtenissen in de hand gewerkt: mijn ontvangst in de albergue van Los Arcos, een artikel in het Nieuwsblad Online en een artikel in Kerk & Leven.

TOT ZIENS ALLEMAAL !!

2 opmerkingen:

Comments