vrijdag 1 juni 2018

Dag 4 1 juni 2018

Van Zariquieguy naar Lorca

De wegwijzers zijn soms nogal opvallend. Nog 7 km naar Puenta la Reina

Na een mindere nacht toch vroeg vertrokken. In een dichte mist, onder windmolens kwam ik voorbij de beelden van de pelgrims op de Alto de Perdón. Daar werd de film 'The way' gedraaid, blijkbaar een beklijvende film over de camino. Must see.





























Ik besef meer en meer dat het nadenken bij het stappen achteraf een overdenking nodig heeft. Vanavond hebben we samen gegeten: Gorge uit Colombia, Claudia uit Italië, Martha uit Polen, Tina uit Duitsland en Carolina uit Brazilië.






Het ging de filosofische toer op. Ik moet toegeven ik heb mijn ideeën bijgesteld. Multiculturaliteit is rijkdom!

De hele avond gediscussieerd samen met een leraar Spaans! En vaak in het Spaans.

Morgen zou ik graag tot Los Arcos geraken. Maar dat is 31 km. We zien wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Comments