zaterdag 16 juni 2018

Dag 19 16 juni 2018

Van El Ganso naar Ponferrada


Vertrokken om 6u10












Ontbijt in Rabanal del Camino








De eerste koeien in de bergweiden.



Cruz de ferro












Ik heb de stenen die ik van thuis meebracht hier achtergelaten.


Aan de andere kant van de bergpas.






Voor degenen die het niet meer zien zitten.


 Jullie hebben ondertussen aan het aantal foto's gemerkt dat dit tot nu toe de mooiste etappe van de Camino is.

Een lekker slaatje op een zonnig terrasje.


Ik nader Ponferrada.


Mooiste etappe tot nu van de Camino. Prachtige vergezichten in de bergen, enorm veel bloemen. En daarbij de ervaring van het ritueel achterlaten van mijn steen aan de Cruz de Ferro.

Morgen begint mijn avontuur binnen het avontuur. Mijn tocht naar Ingeborg. Ingeborg is de dochter van een heel goed bevriend koppel uit Nazareth. Maar ze woont al 19 jaar hier in Spanje. Ik heb vier dagen nodig om bij haar te geraken. Morgen meer...
De avondzon op de kerk van Ponferrada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Comments